Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej

    Opublikowano: 7.10.2021 09:56

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla inwestycji zabudowy wielorodzinnej oraz biurowej przy ul. Mydlnickiej w Krakowie

    Pismo z uwagami Audytu:

    Pobierz (DOCX, 42KB)

     

    Plan sytuacyjny:

    D2_Plan sytuacyjny

    Przekroje typowe:

    D3_Przekroje normalne

    Plan orientacyjny:

    D1_Plan orientacyjny

    Opis techniczny:

    02_Opis techniczny

    4 odpowiedzi na “Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej”

    1. Mateusz Gzyl pisze:

      Mam nadzieję że pomysł już został rozwiązany i nie udzielono zgody na ten projekt i pomysł patodeweloperów.
      Przypominam i kieruje w okolice pętli tramwajowej czerwone maki gdzie zabudowano okolice biurowcami i jak pięknie korkuje sie podobny obszar w godzinach szczytu (przyjazdów i wyjazdów pracowników).
      Napewno nie powinno mieć miejsca:
      – skierowanai 6 ciu wjazdów /wyjazdów w drogę podporządkowaną (mydlnicka)
      – skierowania tylko jednego wjazdo wyjazdu w drogę główną Piastowska
      – braku ronda na skrzyżowaniu mydlnicka – piastowska
      – niezaadresowania rowereowego przejazdu ze ścieżki rowerowej wokół błóń w rowerowe rynsztoki przerywniki wzdłuż piastowskiej w stronę czarnowiejskiej/armii krajowej – to jest dramat ludzie tam wyjeżdzają na pętle tramwajową, jadą po chodniku wokół pętli i potem przejściem w stronę mydlnickiej, pomiędzy przystankiem autobusowym i skrzyżowanie, co kreuje niezwykle niebezpieczne sytuacje na drodze,
      – ograniczenie ruchu tranzytowego na mydlnickiej drogi szerkości dwóch rowerów nie dwóch mijających się samochodów, bez drenażu, pobocza, chodników lamp, ograniczeń prędkości, który teraz stał się miejscem wyścigów i skrótów ludzi dojeżdzających do miasta gdy remontowana jest księcia józefa lub jest zakorkowana czarnowiejska armii krajowej – tutaj pracownicy biurowców będą przejeżdząć tą drogą do i tak powiekszającego się ruchu wynikającego z udzialanai pozwoleń na zabudowe wielomieszkaniową w okolicy (hamernia, Buszka itp.),
      – rozwiązania braku ścieżki rowerowej i chodników wzdłuż wałów rudawy – jest miejsce trzeba to zrobić i nie spinać się czy to problem betony czy asfaltu,
      – zakazu parkowanai wzdłóż ulicy mydlnickiej, hamerni, zarudawia na całej długości,
      – wyczyszczenia poboczy z czynu społecznego mieszkańców istotnie ograniczającego przejezdnośc okolicy
      – zaprojektowania strefy zielonego transportu (dla mieszkańców i samochodów elektrycznych wyłącznie) w trójkącie hamernia, zarudawi, mydlnicka i odlewnicza – jako opcja zarządzenia nadmiarem tranzytu,
      – dokończenia zamierzenia nowej drogi dojazdowej do obwodnicy w balicach.

    2. Maciej pisze:

      Proszę o analizę wykonania przejścia dla pieszych przez ul. Mydlnicką przy skrzyżowaniu z ul. Piastowską w formie wyniesionej.

    3. Kamil Bieniek pisze:

      Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.

      Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy (i nie zamienić ją w kolejną powiejską substandardową uliczkę).

    4. Kamil Bieniek pisze:

      Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.

      Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here